Regulamin zwrotów i reklamacji

REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

1. Prawo odstąpienia od umowy

W przypadku dokonania rezerwacji i po opłaceniu kosztów uczestnictwa w wydarzeniach  organizowanych przez Caritas Diecezji Łowickiej z siedzibą: Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, NIP 8341293906  Klientowi zawierającemu umowę w na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

2. Zwroty

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na wydarzeniach organizowanych przez Caritas Diecezji Łowickiej w ramach działalności Strefy Łaski oraz określonym terminem i godziną poszczególnych wydarzeń Organizator nie przewiduje możliwości zwrotu wykupionej rezerwacji miejsca na wydarzeniu poza przypadkami opisanymi w punktach 2.1. oraz 2.2.

2.1. Zwrot w przypadku odwołania wydarzenia

W przypadku odwołania wydarzenia Organizator dokona na rzecz Klienta zwrotu kosztów uczestnictwa w wydarzeniu oraz wszystkich opłat obligatoryjnych uiszczonych przy dokonywaniu rezerwacji.

W przypadku płatności przelewem środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego została wykonana płatność za rezerwację miejsca na wydarzeniu, chyba że Klient wskaże inny numer rachunku wysyłając do Organizatora e-mail z konta pocztowego przypisanego do zamówienia.

W przypadku płatności kartą płatniczą środki zostaną zwrócone na rachunek karty, którą dokonano płatności za rezerwację miejsca na wydarzeniu.  

Zwrot środków za wykupioną rezerwację miejsca na wydarzeniu nastąpi w terminie 14 dni od dnia odwołania wydarzenia.

2.2. Zwrot w przypadku zmiany daty lub miejsca wydarzenia

W przypadku zmiany daty wydarzenia, Organizator drogą mailową zaproponuje Klientom miejsca na wybrane wydarzenie w innym terminie (w miarę dostępności) o wartości odpowiadającej wartości pierwotnie wykupionych rezerwacji. Aby dokonać zwrotu zarezerwowanego miejsca na wydarzeniu należy wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy dostępny na stronie niezasluguj.pl podając informację o chęci zwrotu. 

W przypadku zmiany daty lub miejsca wydarzenia i zgłoszenia przez Klienta chęci zwrotu wykupionej rezerwacji miejsca na wydarzeniu, Organizator dokona na rzecz Klienta zwrotu kosztów uczestnictwa w wydarzeniu oraz wszystkich opłat obligatoryjnych uiszczonych przy zakupie biletu. 

W przypadku płatności przelewem środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego została wykonana płatność za rezerwację miejsca na wydarzeniu, chyba że Klient wskaże inny numer rachunku wysyłając do Organizatora e-mail z konta pocztowego przypisanego do zamówienia.

W przypadku płatności kartą płatniczą środki zostaną zwrócone na rachunek karty, którą dokonano płatności za rezerwację miejsca na wydarzeniu.  

Zwrot środków za wykupioną rezerwację miejsca na wydarzeniu nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania przez Organizatora informacji o chęci zwrotu zarezerwowanego miejsca na wydarzeniu.

3. Procedura składania i rozpatrywania reklamacji

Reklamacje związane z rezerwacją miejsc na wydarzeniach organizowanych przez Caritas Diecezji Łowickiej w ramach inicjatywy „Strefa Łaski” w serwisie niezasluguj.pl mogą być zgłaszane w formie elektronicznej przez formularz kontaktowy dostępny w Serwisie lub wysyłając maila na adres kontakt@niezasluguj.pl 

Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację Organizator przekazuje Klientowi drogą elektroniczną na adres e-mail, z którego dokonano zgłoszenia lub, który został podany w formularzu kontaktowym w Serwisie. W przypadku nierozpatrzenia zgłoszenia w określonym powyżej terminie, należy uznać je za uwzględnione przez Organizatora.